FCM Travel Solutions løb med trofæet som verdens førende TMC

I otte år i træk er FCM Travel Solutions blevet udpeget som verdens førende rejsestyringsrådgiver ved World Travel Awards.

Dette års præstigefulde Grand Final Gala Ceremony med Sky Sports Ela Clark som vært blev afholdt i det uforlignelige Pátio da Galé i Lissabon. Konkurrencen var hård. FCM var op imod konkurrenter som American Express Global Business Travel, BCS Travel, Carlson Wagonlit Travel og Corporate Travel Management, der alle kæmpede om titlen som ’Verdens førende rejsestyringsrådgiver.

FCM’s Global Marketing Manager, Scott Alboni, deltog i den præstigefulde aften og modtog prisen på vegne af de 97 lande, der udgør FCM Travel Solutions globale netværk.

Global Managing Director i FCM, Marcus Eklund, udtalte ”Jeg er meget stolt af alle medarbejderes samlede bidrag til, at FCM kunne opnå dette. Vores medarbejderes drive og engagement udgør kernen i det, der gør os til en succesrig organisation.”

Han tilføjede ”Det er ikke nogen lille præstation at få denne pris, og den viser FCM’s fortsatte engagement i at levere eksemplarisk service til vores kunder.”

World Travel Awards har som mål at udnævne og belønne de mest fremragende rejseaktører og destinationer på tværs af alle sektorer i den globale rejse- og turismebranche. Professionelle inden for rejse- og turisme over hele verden stemmer om, hvem der skal modtage priserne, og de har anerkendt det fortræffelige engagement, som FCM har udvist over de seneste 12 måneder.

FCM Travel Solutions is the business travel partner of choice for large national, multinational and global corporations. We are an award-winning global corporate travel management company ranking as one of the top five by size around the world. We operate a global network which spans more than 90 countries, employing over 6000 people.

FCM are transforming the business of travel through our empowered and accountable people who deliver 24/7 service and are available either online or offline. Leveraging FCM's negotiating strength and supplier relationships in conjunction with our tailored business travel programs, our expertise delivers more for our clients where it matters most to them.